Trött fast ändå inte!!

Ligger här i sängen och funderar på om jag ska sova eller inte! Jag är trött fast ändå inte! Idag har varit en jätte bra
dag! Vaknade vid tio typ! Sen åt jag lite frulle och så.. Var klar vid ungefär 11.00 då tyckte pappa att vi kunde gå ut och göra något i solen eftersom att det va så fint väder!! Jag skulle ha varit med Sally men det blev inget för Jag tyckte det skulle bli så stressigt för jag va tvungen att packa min väska till mamma imorgon , och hon skulle dansa vid 17.00 så det blev inget.. Vi får hitta på något någon annan dag! Näe nu ska jag nog försöka sova lite ändå! Kram Louise :*


Bjuder på en otroligt fiiin bild också, jag är så generös



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0